Anne-Marie Streng
Podcast als B2B kanon
Met de podcasts Vastgoed Gezocht en Geld en de Stenen laat Mogelijk zien hoe krachtig podcast als medium is. Middels de podcasts delen zij kennis, inspireren zij ondernemers en brengen vastgoed dichterbij. Vastgoed Gezocht is redactioneel onafhankelijk en heeft zich de afgelopen jaren echt neergezet als autoriteit op het gebied van content. Met de branded content podcast het Geld en de Stenen biedt Mogelijk het podium aan haar relaties, ondernemers en intermediair waar zij hun eigen verhaal kunnen doen en waarbij indirect de ervaring met Mogelijk aan bod komt.
Tijdens de sessie zal Anne-Marie ingaan op de inzet van podcast voor B2B-partijen waarbij je inhoud, persoonlijkheid en vertrouwen kunt combineren. Het is dé manier om expertise hoorbaar te maken en relaties op te bouwen.
Biografie
Anne-Marie Streng is werkzaam bij het snel groeiende Mogelijk Vastgoedfinancieringen als Brand- & Communicatiemanager, waar ze een centrale rol vervult in marketing en communicatie. Met haar achtergrond in de reclame brengt zij ervaring mee als het gaat om merkbouwen. Anne-Marie is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van diverse soorten (content) campagnes, vanaf het begin van het productontwikkelingsproces tot de uiteindelijke (online) positionering en uitvoering. Binnen het marketingteam — bestaande uit zes specialisten werkt ze nauw samen met interne en externe experts. Anne-Marie gelooft sterk in de kracht van storytelling, vooral wanneer verhalen rechtstreeks afkomstig zijn van ondernemers, investeerders en directe partners, iets wat door Mogelijk volop wordt ingezet, o.a. door de inzet van podcast.