Marvin en Koos

Hoe zet je branded podcasts in? En wat levert het op?

Hoe zet je branded podcasts in en wat levert het op? Marvin Jacobs en Koos Tervoren maken beiden al ruim 5 jaar podcasts voor uiteenlopende opdrachtgevers. Wat hebben zij geleerd? Hoe maak je een succesvolle podcast namens een merk, bedrijf of organisatie? En hoe meet je of een podcast effectief is?

Marvin Jacobs

Marvin Jacobs werkt als Creative Director bij audio agency Airborne, waarvan hij ook mede-oprichter is. Met zijn bureau ontwikkelt hij...

lees meer

Koos Tervooren

Koos Tervooren was verslaggever en presentator bij BNR Nieuwsradio. Hij startte in 2019 met collega Frank Kromer podcastbureau Microphone Media....

lees meer

Bart Jan Cune

Bart Jan Cune (43) doorliep een lange carrière op verschillende publieke (audio) nieuwsredacties waar hij nagenoeg alle denkbare rollen vervulde...

lees meer

Wil je graag op de hoogte blijven van ontwikkelingen rondom het BNR Podcast Kennisfestival?

Naam(Verplicht)

Wil je graag op de hoogte blijven van ontwikkelingen rondom het BNR Podcast Kennisfestival?

Naam(Verplicht)

Reserveer je sessie